Relacja z Joy Ride Bike Festival 2016

2016-05-20
Jak co roku odwiedziliśmy jedną z największych polskich imprez MTB, czyli Joy Ride Bike Festival 2016. Niestety pogoda nie była łaskawa, ale mimo tego na pewno każdy z uczestników będzie mile wspominał tą edycję, tak samo jak my. W trakcie trzech dni festiwalu daliśmy możliwość testowania topowych modeli rowerów NS BikesMondraker oraz pokazaliśmy najbardziej highendowe produkty z naszej oferty.

Od piątku samego rana nasze stoisko było gotowe do przyjęcia miłośników kolarstwa grawitacyjnego. Dzięki odważnej kolorystyce i oryginalnemu designowy produktów z naszej oferty namiot 7anna z daleka wabił wszystkich uczestników targów. Można było u nas obejrzeć najciekawsze propozycję z kolekcji NS Bikes, Kind Shock, Crank Brothers, Octane OneHope i nowe modele plecaków V8.

Dużą popularnością cieszyły się rowery ekspozycyjne wśród, których znalazły się modele takie jak Mondraker Dune Carbon RRNS Liar Custom oraz NS Snabb T Custom, który w najbliższym czasie będzie do kupienia w naszym sklepie.

Kluczowym elementem festiwalu były testy rowerów, które mimo złej pogody przyciągnęły masę zapaleńców. Na potrzeby festiwalu udostępniliśmy takie modele jak NS Fuzz 1, NS Snabb T1, NS Snabb T2, NS Djambo, NS Metropolis 2, Mondraker Crafty R+, Mondraker Vantage R+, Mondraker E-Vantage RR+. Największym zainteresowaniem u młodszych i starszych odwiedzających cieszyły się dziecięce modele terenowych rowerów typu fat bike, czyli Panzer 20" i Panzer 24" .

W ramach promocji marki NS Bikes sponsorowaliśmy zawody Pumptrack. W tej dyscyplinie udział mogli wziąć miłośnicy wszystkich dyscyplin MTB. Dla tych, którzy nie mieli odpowiedniego sprzętu, mieliśmy do dyspozycji model NS Metropolis 2. Pierwsze miejsce w kategorii PRO zajął Paweł Wieczorkiewicz z czasem 6.5s, drugi był Bartosz Giemza (6.75s), a trzecie miejsce zajął Sławek Łukasik z teamu NS Bikes (6.92s). Gratulacje również dla finalistów kategorii Junior (Artur Więcławek - 6.93s), Kobiety Pro (Helene Fruhwirth - 8.58s) i Masters (Marcin Małasiewicz - 7.58s).

W dyscyplinie downhill pierwsze miejsce w kategorii PRO zajął Sławek Łukasik (1:46.66) na swoim NS Bikes Fuzz, który dodatkowo wzbił się na pierwsze miejsce w trakcie Dual Slalomu (24.74s - Open). W Mastersach pierwszy był Artur Miśkiewicz (1:58.44), ambasador marki Mondraker. Gratulacje również dla Tomka Urbaniaka (2:04.36), kolegi z dystrybucji Freeway, który na swoim NS Fuzz 2 zajął 3 miejsce w kategorii Masters.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.