Specjalista ds. obsługi klienta
SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
7anna Group w związku z dynamicznym rozwojem firmy wyznaczającej trendy w branży rowerowej, poszukuje kandydatów na stanowisko Specjalisty ds. obsługi klienta.
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
Opis stanowiska:
- obsługa klienta krajowego i zagranicznego w zakresie szeroko pojętego customer service (skrzynki email, infobox, FB, messenger, instagram)
- obsługa zapytań reklamacyjnych
- rejestracja przyjmowanych zgłoszeń w istniejącym systemie
- obsługa wysyłek polskich i zagranicznych z działu obsługi klienta
- utrzymywanie wysokiego poziomu jakości obsługi klienta , aktywne rozwiązywanie problemów
- aktywna współpraca z pracownikami pozostałych działów
- podstawowe czynności administracji biurowej
Wymagania:
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego umożliwiającą swobodną komunikację z klientami w piśmie i mowie
- komunikatywność i pozytywne nastawieniewysoki poziom kultury osobistej
- samodzielność i dobra organizacja pracy własnejznajomość branży rowerowej
- wysoka odporność na stres i umiejętność pracy pod presją
- gotowość do łączenia pracy fizycznej z biurową
Mile widziane:
- doświadczenie w obsłudze klienta
- znajomość systemów spedycyjnych znanych firm DPD, DHL Inpost, EMS, Pocztex itp
- zainteresowanie branżą sportową
Jeżeli jesteś zainteresowany /a i spełniasz wymagania, prosimy o przesłanie CV na adres: praca@7anna.com
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
W CV proszę zawrzeć klauzulę: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji przez 7anna Group sp. z o.o.. Zgadzam się na przetwarzanie przez 7anna Group sp. z o.o. moich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji."
Administratorem danych jest 7Anna Group spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Gdańsku (80-283) przy ul. Potokowej 20D. Ich podanie nie jest obowiązkowe, ale jest niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. W każdym czasie możesz cofnąć zgodę. Pozostałe dane osobowe (np. wizerunek) przetwarzamy na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyraziłaś/eś wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne i ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji. Możemy przetwarzać Twoje dane osobowe zawarte w zgłoszeniu rekrutacyjnym także w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, jeżeli roszczenia dotyczą prowadzonej przez nas rekrutacji. W tym celu będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na ustaleniu, dochodzeniu lub obrony przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami lub organami państwowymi. Masz prawo dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia podanych danych do innego administratora danych. Masz także prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres 2 miesięcy, a gdy wyraziłaś/eś zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach przez okres 2 lat. Ponadto Twoje dane osobowe możemy przechowywać dla celów ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami związanymi z procesem rekrutacji przez okres 2 lat. Twoje dane osobowe możemy przekazać dostawcom systemów do zarządzania rekrutacjami, dostawcom usług IT oraz dostawcom systemów informatycznych. Nie przekazujemy Twoich danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy. W razie pytań możesz się z nami skontaktować pod adresem rodo@7anna.com