1. Ogólne warunki gwarancji
Podstawą reklamacji jest przedstawienie oryginalnego dowodu zakupu paragon lub faktura.
Produkt jest wolny od wad materiałowych i wykonawczych. Gwarancji udziela się wyłącznie pierwszemu nabywcy Produktu. Gwarancja obejmuje wady materiałowe i konstrukcyjne wynikające z winy producenta. Montaż Produktu powinien odbywać się w warsztacie rowerowym przez wykwalifikowanego mechanika.
2. Gwarancja nie obejmuje:
3. Utrata gwarancji
Gwarancja traci ważność w przypadku:
4. Tryb dochodzenia roszczeń z gwarancji
Nabywca zgłasza reklamację w jednostce handlowej, w której kupił Produkt lub bezpośrednio u Gwaranta.
Nabywca pokrywa koszty przesyłki reklamowanego Produktu do jednostki wskazanej powyżej. W przypadku uzasadnionych reklamacji koszt przesyłki do nabywcy pokrywa Gwarant.
Warunkiem rozpatrzenia roszczenia jest przedłożenie przez nabywcę oryginalnego i czytelnego dowodu zakupu Produktu oraz należycie wypełnionej, oryginalnej karty gwarancyjnej.
Gwarant osobiście lub poprzez swojego przedstawiciela dokona oględzin Produktu i podejmie decyzję w sprawie reklamacji. Jeśli reklamacja jest uzasadniona, to Gwarant w terminie 30 dni liczonych od daty oględzin Produktu usunie jego wadę lub dostarczy produkt wolny od wad, przy czym:
Jeżeli zgłoszona reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, Gwarant w ciągu 21 dni od daty otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego przedstawi swoje stanowisko na piśmie i przekaże je nabywcy wraz z uzasadnieniem.
Terminy wskazane powyżej mogą ulec wydłużeniu w przypadku konieczności sprowadzenia części spoza terytorium RP.
Wszelkie spory związane z treścią karty gwarancyjnej podlegają prawu polskiemu i będą rozstrzygane przez sąd powszechny właściwy dla siedziby Gwaranta.